Kvalitātes vadība

Kalitātes vadības sistēmas pārvaldības pieredze Strenču slimnīcai ir 4 gadus. Ieviesta 2013. gadā, sertificējot atbilstoši starptautiskam standartam ISO9001:2008. 

2016. gadā KVS sertificēta atbilstoši ISO 9001:2015 standartam. 

 

ISO_9001_COL

SLIMNĪCAS KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMA BALSTĀS UZ 8 PRINCIPIEM:

      1.Uz pacientu orientēta slimnīca

  • tiek analizētas pacientu aptaujas anketas
  • tiek rīkoti publicitātes pasākumi potenciālo pacientu piesaistei (atvērto durvju dienas nodaļās, ekskursijas pa slimnīcas teritoriju)
  • pieejama informācija slimnīcas mājaslapā par sniegtajiem pakalpojumiem www.strencupns.lv

       2. Augstākā vadības darbība 

  • noteikta organizācijas politika un mērķi
  • noteiktas darbinieku atbildības un pilnvaras
  • darbinieki tiek motivēti
  • aktualizēta organizācijas strukturālā shēma

       3. Darbinieku iesaistīšana

  • iesaistīti visu līmeņu darbinieki
  • vērsta uzmanība uz darbinieku kompetenci, informētību, apmācību
  • nozīmēti iekšējie auditori no dažādām struktūrvienībām
  • procesu izstrādē iesaistīti tiešie izpildītāji

      4. Procesa pieeja

  • ieviesti un dokumentēti notiekošie procesi
  • noteikta procesu savstarpējā saistība
  • noteikti procesu īpašnieki
  • ieviestie procesi tiek aktualizēti
  • tiek izvērtēta ieviesto procesu nepieciešamība, to apvienošana vai likvidēšana

       5. Sistēmiska pieeja vadībā

  • tiek veicināta darbinieku izpratne par savu lomu un atbildību
  • ieviesta vairāku līmeņu sistēmas pārraudzība
  • kvalitātes vadības sistēmas jautājumi tiek risināti dažādos līmeņos

       6. Nepārtraukta uzlabošana

  • noteikti kvalitātes mērķi
  • tiek veikta izpildījuma atbilstības mērķim izvērtēšana
  • tiek veiktas preventīvās darbības ( risku vadība)
  • nepieciešamības gadījumā, korektīvās darbība

       7. Uz faktiem balstīta pieeja lēmumu pieņemšanā

  • izstrādāti kritēriji procesu darbības izvērtēšanai
  • procesu atbilstība, lietderības un efektivitātes vērtēšana
  • iekšējos auditos iegūtā informācija
  • datu analīze

       8. Savstarpēji izdevīgas attiecības ar piegādātājiem un apakšuzņēmējiem

  • iesaistīti visu līmeņu darbinieki
  • vērsta uzmanība uz darbinieku kompetenci, informētību, apmācību
  • nozīmēti iekšējie auditori no dažādām struktūrvienībām
  • procesu izstrādē iesaistīti tiešie izpildītāji